Polish Graphic Design Awards po raz drugi
ostateczny termin zgłoszeń: 1.04

Statuetka PGDA 2018, materiały organizatora

Rusza druga edycja Polish Graphic Design Awards – największego konkursu poświęconego komunikacji wizualnej i projektowaniu graficznemu w Polsce. W tym roku wydarzenia powstaje we współpracy z European Design Awards.

To konkurs na projekty zrealizowane, wdrożone lub upublicznione między 1 stycznia a 31 grudnia 2018 roku. Zobaczymy najlepsze identyfikacje wizualne, plakaty, kroje pism, ilustracje, wydawnictwa, magazyny i gazety, infografiki, wayfinding, opakowania, motion graphics, digital media, a także projektowanie eksperymentalne i studenckie. Poszczególne dziedziny i specjalizacje projektowe objęte są poprzez 14 kategorii i 44 podkategorii konkursowych. Co więcej, każda z dyscypliny projektowej oceniana jest przez osobną, sprofilowaną komisję konkursową.

37 jurorów i jurorek to m. in: Karol Banach, Małgorzata Gurowska, Marcin Hernas, Michał Łojewski (White Cat Studio), Maciej Mach (studio Uniforma), Mateusz Machalski, Bartek Macias (Lunapark), studio Melt, Alek Panfiłow, prof. Jerzy Porębski (Towarzystwo Projektowe), studio Podpunkt, studio Super Super, Ania Światłowska czy Beata Śliwińska „Barrakuz”. Zakończeniem konkursu będzie uroczysta gala i wręczenie nagród w ramach festiwalu European Design Awards w Warszawie w dniach 7-9 czerwca 2019 roku.

Zgłoszenia:

Zgłoszenia i cena uczestnictwa zależne są od terminu nadsyłania prac konkursowych. Ostateczny termin zgłoszeń upływa 1 kwietnia 2019 roku. Do 11 stycznia 2019 roku można zgłaszać prace w niższej cenie.

www